מתן בכור

טום דה לונג חוזר לבלינק 182, סיבוב הופעות עולמי ענק וסינגל חדש בדרך

חג שמח מאוד לכל מעריצי בלינק-182 בישראל בפרט ובעולם בכלל: הלהקה הודיעה היום (שלישי) מספר הודעות ענקיות ומרגשות. זה התחיל עם הודעה על חזרתו הרשמית של הסולן טום דה לונג, ששב לאחר שעזב ב-2015 כדי להשלים את השלישייה המפורסמת שכוללת את טראוויס ברקר ומארק הופוס (שהודיע על החלמתו המלאה ממחלת הסרטן לפני כשנה). השמועות על חזרתו של דה לונג (שזו כבר הפעם השנייה בה הוא עוזב וחוזר) החלו לצוץ ברשת בשבועות האחרונים, וכעת הן רשמיות. מאט סקיבה, שהחליף את דה לונג בין 2015 ל-2022 והוציא שני אלבומים עם בלינק, סיים את תפקידו והוא לא חלק מהלהקה נכון להיום.

התמונה הרשמית של האיחוד. בלינק 182. צילום  Jack Bridgland

ההודעה הענקית השנייה הייתה על סיבוב הופעות עצום שייצא לדרך ב-2023 וימשיך עד ל-2024. זהו הטור הארוך והגדול ביותר של בלינק בתולדות הלהקה. על הסיבוב אחראית חברת לייב ניישן העולמית, ובמסגרתו הלהקה תעבור בדרום, צפון ומרכז אמריקה, אירופה ואוסטרליה. בחו"ל מדווחים שתאריכים באסיה גם יעודכנו בהמשך, מה שיהפוך את הטור הזה לכלל-עולמי וחסר תקדים עבור השלישייה. לצערנו ישראל, נכון להיום, לא חלק מהטור האדיר שיזכה להופעות חימום של שמות גדולים דוגמת רייס אגינסט, טורנסטיל, דה סטורי סו פאר ו-וואלווס.

סרטון הקאמבק הרשמי

הבשורה השלישית והמשמחת היא שיש אלבום חדש בדרך! אין לנו פרטים עליו עדיין (מלבד זה שאנחנו מבינים שבשנה האחרונה השלישייה עבדה עליו בסודיות רבה), אבל אנחנו כבר יודעים שביום שישי הקרוב הולך לצאת סינגל ראשון ממנו בשם "Edging". זהו הסינגל הראשון של של הלהקה שכולל את הופוס, בארקר ודה לונג מאז "After Midnight" שיצא לפני יותר מעשור.