יוגב לנדסמן

לאחרונה נוכחנו לשמוע את ההכרזה של להקת בלינק 182 על איחוד, ועל הדרך, טיזר לסינגל חדש שעומד לצאת. ולפני 2 לילות קיבלנו את החבילה ושמה “Edging”.

Edging, ע"פ ויקיפדיה, היא טכניקה מינית שבאמצעותה שולטים אורגזמה. היא מתורגלת לבד או עם בן זוג וכוללת שמירה על רמה גבוהה של עוררות מינית למשך תקופה ממושכת מבלי להגיע לשיא.

ההרכב בשלמותו. קרדיט: Jack Bridgland

השיר הוא הראשון שהלהקה הוציאה מאז 2020. אך מעבר לריגוש של סינגל חדש – השיר הוא הראשון שהלהקה הוציאה ביחד עם הגיטריסט וזמרה המקורי מאז 2015, טום דה לונג, ומהווה את יריית הפתיחה של השלמת הליינאפ הקלאסי – מארק הופוס, טראוויס בארקר וטום דה לונג.

הקליפ הרשמי

השיר נפתח במקצב תופים מגניב, כשבלי יותר מידי עיכובים טום לוקח את המיקרופון ומצטרף למנגינה עם ליריקת בלינק 182 קלאסית –

"I ain't that cool, a little fucked in the head

They'll be hangin' me quick when I'm back from the dead”

 תוך כדי סימפוניה משותפת עם מארק, בלינק 182 הביאו שיר חמוד ומקפיץ, עם גשר קצר ושקט. יתכן וציפיתי ליותר – אך דעתי היא שהשיר נוטה יותר לפופ מאשר Pאנק (גם בשביל הלהקה), עם ניסיון עיקש ליצור משהו קליט. אותו ניסיון הוא גם הדרך של הלהקה לקחת את סגנונה הייחודי והישן, ולעטוף אותו במסגרת הטרנדיות כדי להישאר במיינסטרים כלהקה מובילה, ולא בתור "הלהקה הזאת מפעם". 

עם זאת, הציפייה עדיין לא דועכת. אני בהחלט מחכה לאלבום המלא שעומד לצאת, ולשמוע להיטים חדשים מאותה הלהקה ששחררה כל כך הרבה שירים אייקונים מאותה התקופה.