סתיו כהן

בזמן שהתעפצתם מול הטלויזיה, פו פייטרס הציגו אמש [ראשון], בצורה הכי פו פייטרית שאפשר, את המתופף החדש של הלהקה לסיבובי ההופעות הקרובים בשידור סטרימינג לכל העולם באופן גלובלי דרך אתר הסטרימינג Veeps , שיהיה זמין לצפייה ל-72 שעות בלבד.

כיאה לבדיחות הדעת של הלהקה, הראו שלושה מתופפים מוכרים שונים (צ׳אד סמית׳, טומי לי ודני קארי) נכנסים עם מקלות תופים, כל אחד עם תירו. אחר להגיד שלום או להביא אליהם משהו, עד שפריז פונה אל הלהקה מעמדת התופים ומבקש שיתחילו לנגן משהו. 

ג'וש פריז נבחר להחליף את המתופף האגדי של פו – טיילור הוקינס שנמצא מת בבית מלון בבוגוטה, קולומביה במרץ 2022.

פריז הוא אחד המתופפים הגדולים ברוק והמטאל עם לא פחות מהופעות בכ-400 אלבומים במהלך חייו.

ג'וש פריז. תחליף ראוי לטיילור הוקינס.

בן 50 מאורלנדו פלורידה,  שיתף פעולה בהרכבים מוכרים כמו: NIN, The Offspring, Weezer, Sublime With Rome, A Perfect Circle, Guns And Roses ועוד, ונחשב לאחד ממתופפי הסשן הכי טובים בארה״ב. הוא מתופף מגיל שמונה, וכמו שסופר בשידור הוא היה חלק מהלהקה שניגנה להיטים בדיסנילד כבר שהיה בן 12. 

בשידור הסטרימינג שהוקלט באולפן 606 השייך לפו פייטרס,  ראו את הלהקה עורכת חזרה לקראת סיבובי ההופעות הקרובים, עם כמה משירי הלהקה, כולל שני הסינגלים מהאלבום החדש: Rescued ו- Under You

קטע מתוך הסינגל החדש UNDER YOU. פו פייטרז עם הרכש החדש – ג'וש פריז

בנוסף ניגנו שיר נוסף מתוך האלבום החדש בשם Nothing At All.

חברי הלהקה שוחחו בינם לבין עצמם על כתיבת האלבום החדש, מוזיקה, טיילור הוקינס והסיומת המפורסמת שלו בשירים וגם קצת על החיים.

ממשיכים בלעדיו, לזכרו. טיילור הוקינס. צילום – Kevork Djansezian/WireImage

מתופף חדש, סינגל חדש, אלבום חדש בשישי הבא,  אבל הכי חשוב – דייב גרוהל שוב מחייך.