עופר פרוינד

אחרי כמה ימים של טיזרים ברשתות החברתיות פו פייטרס משחררים היום (19.4.2023) סינגל חדש ״Rescued" ומודיעים על אלבום חדש, But Here We Are, שהוקלט כנראה לאחר מותו של טיילור הוקינס בשנה שעברה. 

האלבום עתיד לצאת בשני ליוני וניתן כבר להזמנה מוקדמת.

באתר הלהקה נכתב : 
״האלבום החדש של הלהקה מסמל את חזרתה לאחר שנה של אובדן נוראי, התבוננות פנימית וזכרונות מתוקים-מרירים. תגובה מאוד כנה ורגשית לכל מה שפו פייטרס עברו לאחרונה והוא עדות לכוחם המרפא של מוזיקה, חברות ומשפחה. אמיץ, פגום ואותנטי, הסינגל הראשון Rescued שגם פותח את האלבום בן 10 השירים שמריצים את הדרך הרגשית מכעס לצער וקבלה וכל הנקודות שביניהם״

עטיפת האלבום החדש BUT WE ARE HERE

ההודעה המלאה שכוללת גם את רשימת השירים נמצאת כאן

הסינגל החדש מוליד את השאלה הגדולה שכולם שואלים את עצמם – מי מתופף כאן? התשובה לא כתובה אבל נשמע לי, באוזן בלתי מזויינת, שזה סאונד התופים של דייב גרוהל עצמו. 

הם כאן [פחות אחד]. פו פייטרז.

השיר עצמו נשמע שמדבר על חוסר האמונה בכל מה שקרה וקרה מהר ומשום מקום. ״האם זה באמת קורה עכשיו?״. והרצון שיצילו אותך מהסיטואציה הזאת ויחזירו אותך לחיים מתוך החושך העמוק שנפל עליך בטרגדיה שחווית. שיר פו פייטרסי טיפוסי עם ריף גיטרות בועט ותופים רועמים, משולב במלודיות הידועות של הלהקה. מוזמנים להאזין ולתת דעתכם. אני אהבתי מאוד בכל שמיעה נוספת שנתתי.

להאזנה לשיר החדש Rescued: