מערכת THE CORE

האם אנו בדרך לשברון לב נוסף לקהילת הרוק הישראלית? חובבי רוק רבים בארץ שמחו לגלות בדצמבר אשתקד על הגעתה של להקת הרוק האמריקאית המצליחה והאהובה פאפא רוץ' (Papa Roach) להופעה ראשונה והיסטורית בישראל, במסגרת היום הראשון של פסטיבל "Summer In The City" שעתיד להתקיים ב-31.5-1.6.23 בגני יהושע, אך כעת הלהקה טוענת שהופעתה בתל אביב כלל אינה מתקיימת. 

הדבר התגלה לאחר פנייה של מערכת "THE CORE" באחד מערוצי המדיה של הלהקה, זאת עקב חששות שעלו בקרב מעריצים רבים, בעיקר בשל העובדה שהיא לא פרסמה את המופע באתר הרשמי שלה, כמו גם בעקבות ההתעלמות המופגנת של עמודי המדיה החברתית של הפסטיבל מהגעתה של הלהקה ארצה. לכך התווסף גם שיבוצה של הלהקה בליינאפ אליו פאפא רוץ' לא כל כך היו קשורים כלהקת רוק לצד אמני פופ מובהקים. חששות אלו כעת, כך מסתמן, מתבררים כמוצדקים. ברשות מערכת the core התיעוד המלא של חילופי הדברים עם הלהקה ברשת אינסטגרם

לא מגיעים? פאפא רוץ'. צילום Ben Duggan

תשובת הלהקה לשאלה מדוע ההופעה לא מקודמת ולא מפורסמת באתרה הרשמי הייתה חדה וברורה: "אנחנו לא מופיעים בתל אביב. זאת גם הסיבה שלא פרסמנו או שיתפנו משהו שקשור להופעה בתל אביב". במילים אחרות, מבחינת פאפא רוץ', הלהקה לא מגיעה לארץ כלל, ואין הופעה בתל אביב. מערכת "THE CORE" פנתה מיד עם קבלת הודעה זו להפקת פסטיבל "Summer In The City" (טאלנט מיוזיק איוונטס) בבקשה לתגובה, אך תגובתם עדיין לא התקבלה עד למועד פרסום הידיעה. ראוי לציין שבהפקת המופע המשיכו לטעון בפני מעריצים ורוכשי כרטיסים ברשתות החברתיות לאורך התקופה שעברה מאז ההכרזה, שלמרות כל החששות, פאפא רוץ' יגיעו לפסטיבל ויופיעו בו.

פאפא רוץ' בהופעה. צילום מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של הלהקה

למערכת "THE CORE" ידוע על מאות אנשים (לכל הפחות), חובבי רוק ומעריצים גדולים של פאפא רוץ', שכבר רכשו כרטיסים לפסטיבל או שתכננו לרכוש כרטיסים על מנת להגיע אליו ולצפות במופע של פאפא רוץ' בלבד. לא מן הנמנע ואף סביר להניח שחלק הארי מבין המעריצים רכש את הכרטיס אך ורק בגלל שראו את שם הלהקה האהובה עליהם בליינאפ הפסטיבל. נכון לשעה זו, גם בעמודי הסושיאל של הפסטיבל ובאתר הרשמי שלו, וגם באתר מכירת הכרטיסים ("לאן") מפורסם כי פאפא רוץ' תופיע באירוע, ביומו הראשון (31.5), כחימום להופעתו של סם סמית'. בנוסף, ולאחר בדיקה של המערכת, התגלה שההופעה בפסטיבל לא מופיעה באתר רשמי של אמן נוסף שאמור להופיע בו – קאלום סקוט (Calum Scott).

משירות הלקוחות של משרד הכרטיסים 'לאן' נמסר: "ע"פ עדכון מהיום, הלהקה לא מגיעה לארץ בסוף"

מערכת "THE CORE" תפרסם את תגובת המארגנים/הפקה לכשזו תועבר אליה.