מערכת THE CORE

בעקבות חשיפת מגזין The Core שלפיה להקת הרוק האמריקאית הידועה לא תשתתף בפסטיבל "Summer In The City", הודיעה ההפקה על ביטול השתתפות הלהקה באירוע  "בנסיבות שאינן קשורות בהפקת הפסטיבל". ההפקה: "נזכה את הרוכשים שיבקשו לבטל"

עכשיו זה רשמי: בעקבות הפרסום הבוקר במגזין THE CORE , מגזין האינטרנט של רדיו Ze Rock, מוקדם יותר היום (ד') שלפיה בניגוד למפורסם להקת הרוק האמריקאית Papa Roach ("פאפא רואץ'") כלל לא מתכוונת להגיע לישראל כדי להופיע בפסטיבל "Summer In The City" שיתקיים בסוף מאי השנה בתל-אביב, גם בהנהלת הפסטיבל "מיישרים קו" ומודיעים כי הלהקה לא תיקח חלק באירוע. בהודעה רשמית מטעם ההפקה שפורסמה הערב, אישרו בהפקת הפסטיבל שהלהקה לא תיקח חלק באירוע "בנסיבות שאינן קשורות בהפקת הפסטיבל" והודיעו  במקביל על האפשרות של מי שכבר רכשו כרטיסים לקבל זיכוי.

לא מגיעים. PAPA ROACH

ההודעה הפורמלית של ההפקה מגיעה כמה שעות לאחר הפרסום הבוקר במגזין The Core שלפיו למרות פרסום שמה של להקת הנו מטאל האמריקאית בליין אפ של פסטיבל "Summer In The City", הלהקה כלל לא מתכוונת לקחת חלק באירוע, שעתיד להתקיים בפארק גני יהושע בת"א בסוף מאי השנה ולהימשך יומיים.

נזכיר כי זמן קצר לאחר פרסום שמה של הלהקה בליין אפ של הפסטיבל התעוררו סימני שאלה, שלא לומר ספקות, לגבי האפשרות שהלהקה אכן תיקח חלק באירוע. 

בעקבות החששות בקרב המעריצים, בעיקר בשל העובדה שהלהקה לא פרסמה את המופע באתרה הרשמי, כמו גם בעקבות ההתעלמות המופגנת של עמודי המדיה החברתית של הפסטיבל מהגעתה של הלהקה ארצה, פנתה מערכת "The Core" ללהקה עצמה בעמוד האינסטגרם הרשמי שלה. 

סימני השאלה בדבר הופעתה של הלהקה האהובה הוסרו סופית לאחר שבתשובה לשאלה מדוע ההופעה לא מקודמת ולא מפורסמת באתר הרשמי שמשמש אותה, השיבה הלהקה בצורה חדה וברורה כי "אנחנו לא מופיעים בת"א. זו גם הסיבה שלא פרסמנו או שיתפנו משהו שקשור להופעה בת"א". 

נציין כי למרות הספקות בקרב קהל המעריצים, בהנהלת הפסטיבל שידרו כל העת עסקים כרגיל. בתגובה לשאלות שהפנו להפקה מעריצים ורוכשי כרטיסים באמצעות הרשתות החברתיות, נמסרו תשובות מרגיעות שלפיהן אין מקום לדאגה וכי "פאפא רואץ'" אכן יופיעו בסופו של דבר בת"א. 

הערב נשמעו זמירות מעט אחרות כשהנהלת הפסטיבל הודיעה באופן רשמי כי הלהקה לא תיקח בו חלק. בהודעה, שבה לא הייתה כל התייחסות לשאלת העיתוי שבו נודע למארגני האירוע על אי-הגעתה של הלהקה לישראל, נימקו המארגנים את העדרה של הלהקה מהליין אפ בהסבר לקוני שאותו הגדירו "נסיבות שאינן קשורות בהפקת הפסטיבל". 

במקביל, הודיעה ההפקה על האפשרות שעומדת בפני מי שרכשו כרטיסים לקבל זיכוי. 

הודעת ההפקה הרשמית:

הפקת פסטיבל סאמר אין דה סיטי שיתקיים ב31.5 + 1.6 בפארק הירקון מודיעים כי להקת פאפא רואץ' לא תיקח חלק בפסטיבל בארץ בנסיבות שאינן קשורות בהפקת הפסטיבל. כל יתר מופעי הפסטיבל יתקיימו כמתכונן בפסטיבל הבינלאומי הגדול של הקיץ! רוכשי הכרטיסים שיבקשו יקבלו החזר מלא לאמצעי התשלום שאיתו בוצעה ההזמנה. לצורך זיכוי יש לפנות למייל של משרד הכרטיסים "לאן" support@leaan.co.il או בווטסאפ 050-3002526